امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 31 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

قندو عسل مامان بابا

خدایا ازت خواهش میکنم تو این روز عزیز گرفتاریهارو رفع کن الهی آمین

اولین پیک نیک

1394/11/17 18:13
نویسنده : مامانی
553 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم

 

دیروز اولین پیک نیکم بود که با بابابزرگمو مامانبزرگمو عمه جونم وعمویونس و

 

مامان وبابام رفتیم جلفا اولش هوا خوب بود ولی وقتی رسیدیم هوا سرد شدومامانم

 

منو توماشین نگه داشته بود بیرون نمیبرد که سرما نخورم ناهارو بابا اینا آماده کردن

 

وخوردن وبعدش رفتیم بازار جلفا منوبابابزرگم تویه مغازه نگه داشت وبقیه رفتن

 

بازارو بگردن بعدش گشنم شد مامانم اومد هوا هم داشت تاریک میشد اومدیم خونه

 

ولی عکس ندارم چون وقت نداشتیم  ولی خیلی خوش گذشت بابابزرگم هم دستش

 

درد نکنه منو نگه میداشت تا مامان وبابام بگردن

 

 

پسندها (4)

نظرات (2)

بابا حمید
26 بهمن 94 12:37
سلام آبجی گل ومهربونم ظهر شما بخیر و خوشی ممنون از لطف ومحبتت آبجی گلم منم با افتخار الینکتون کردم بازهم بهمون سر بزنید خوشحال میشیم منم به شما سر میزنم مانا و برقرار باشی آبجی گلم ............................. می توانم بعد از این، با این خدا دوست باشم، دوست، پاک و بی ریا سفره ی دل را برایش باز کنم می توان درباره ی گل حرف زد صاف و ساده، مثل بلبل حرف زد چکه چکه مقل باران راز گفت با دو قطره، صد هزاران راز گفت می توان با او صمیمی حرف زد مثل باران قدیمی حرف زد می توان تصنیفی از پرواز خواند با الفبای سکوت آواز خواند می توان مثل علف ها حرف زد با زبانی بی الفبا حرف زد می توان درباره ی هر چیز گفت می توان شعری خیال انگیز گفت مثل این شعر روان و آشنا: پیش از اینها فکر می کردم خدا… ............................ تا خدا هست ... با نگاهت به خدا چتر شادی وا کن .. و بگو با دل خود که خداهست خدا هست هنوز ماه من غصه چرا آسمان را بنگر که هنوز بعد صدها شب و روز مثل آن روز نخست گرم و آبی و پر از مهر به ما می خندد...
مامانی
پاسخ
خیلی ممنونم من هم شمارو لینک کردم
مامان بابای یگانه و ریحانه
17 اسفند 94 17:58
اگه میخواین یه کسب و کار اینترنتی آسون تو خونه راه بندازین یا میخواین وبسایت کسب و کارتون تو صفحات اول گوگل بالا بیاد از طریق لینک زیر میتونین عضو شین http://googleadspro.com/site/index?ref=2188