امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 31 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

قندو عسل مامان بابا

خدایا ازت خواهش میکنم تو این روز عزیز گرفتاریهارو رفع کن الهی آمین

عکسهای جورواجور

1394/11/27 21:51
نویسنده : مامانی
825 بازدید
اشتراک گذاری

این عکس با مادربزرگ بابام

 

واین عکسام با کوثرخانم

 

 

 

 

واین عکسم وقتی داشتیم میرفتیم خونه پدربزرگم

 

 

وقتی عینک مامانمو زده بودم

 

 

وقتی داشتیم میرفتیم خونه مامان جونم

 

 

وبقیه عکسام

 

 

 

 

 

 

 

مامان عاشق این نگاه کردنمه که از بالاسرم نگاه میکنم

 

 

 

چندتا عکس از کوثرجونم

 

 

 

وخودم

 

 

 

 

 

                

 

 

 

پسندها (14)

نظرات (12)

فاطمه
27 بهمن 94 23:52
ماشاالله چه آقا پسری شده امیرعلی جون.خیلی وقته ندیدمش.
نسیم جون
28 بهمن 94 19:05
چه عکسایی!خدا حفظش کنه امیرعلی جون رو
مامانی
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم
بابا حمید
3 اسفند 94 8:20
سلام آبجی گل ومهربونم صبح شما بخیر و خوشی آبجی گلم بهمون سر بزن خوشحال میشیم منتظرتیم از طرفم امیر علی جووون را ببوسی مانا و برقرار باشی آبجی گلم .................................... هر وقت روز بدي را تجربه ميكنيد و انگار تمام اتفاق هاي آن روزتان بر خلاف ميل شماست اين را فراموش نكنيد كه هيچكس به شما وعده نداده است كه زندگي شما بدون مشكل خواهد بود! بدون روزهاي سخت ، شما هيچوقت قدر روزهاي خوب رو نميدونيد! يك نفس عميق بكشيد،و به خود بگوييد اين فقط يك روز بد است، نه يك زندگي بد!!!!! يادت بماند كه، "مردم همانقدر شاد هستند كه ذهنشان را به سمت شادي مي كشانند" .......................... لبخند بزن به زندگی… لبخند بزن به نسیمی که مدام نوازشت می کند و به بلبلانی که با حس و شوقی وصف ناپذیر برایت ترانه ای عاشقانه سر می دهند لبخند بزن به دیروزی که خوش بود و به امروزی که زیباست و به فردایی که رویایی خواهد بود… لبخند بزن به آسمانی که برای لطافت زمین زیر پایش، اشک شوق جاری می سازد… لبخند بزن به شقایق ها، نیلوفر های آبی و نرگس ها لبخند بزن به تمام گلهای عالم که از زمینی سخت می رویند و جهان را زیبا می سازند… لبخند بزن به خدایی که با نعمتهایش لبخند را میهمان لبهایت می کند…!
مامان سما
6 اسفند 94 1:54
😘😘😘😘چندروزی نیستین..دلمون تنگ شده ....نی نی چطوره؟البته دیگ واسه خودش مردی شده این وروجک بامزه😋😘
مامان سما
12 اسفند 94 1:44
عکسش ک با عینکه دلم میخواد بخورمش... قربونش برم نی نی ملوس مامان مهربون رو...
مامانی
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم
مامان فهیمه
17 اسفند 94 13:36
ماشالا به گل پسرتون عزیزم معلومه که خیلی تاثیر داره الان علی خیلی علاقه داره به کتاب خوندن بدون کتاب نمیخوابه.دایره لغاتشون خیلی گسترش پیدا میکنه.معمولا بچه هایی که دیر حرف میزنن بهشون میگن واسشون کتاب خیلی بخونید. توی کتابفروشی ها که برید رده سنی که میخواین و بگین خودشون خیلی از کتابارو معرفی میکنن.الان واسه پسر شما که هنوز کوچیکه کتابای سخت.جلدشون محکمه .صفحاتشونم محمکه چند تاشو علی داشت عکسشو گذاشتم در مورد میوه ها وسایل نقلیه.حیوانات مزرعه.نی نی بامزه اون کتاب گربه.اینا همه رو میتونین واسشون بخونین . و اون کتابای تاتی کوچولو که ده تا جلد داره و با موضوعات مختلفه انتشارات قدیانی هم هست خیلی عالیه
مامانی
پاسخ
خیلی ممنونم از راهنماییتون
شقایق
22 اسفند 94 18:07
عزیزم این لینک گروه کودکیار خودم مدیر گروهشم هر سوالی چیزی داری میتونی مطرح کنی مامانا اگه تجربه داشته باشن راهنماییت میکنن https://telegram.me/joinchat/BQCCkgRSlj9MN98ts1HWVQ
مامان جونم
19 فروردین 95 18:21
سلام دوست خوبم سال جدید مبارک خدا حفظکند پسر گلمون را
مامانی
پاسخ
خواهش میکنم ععید شما هم مبارک
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
25 فروردین 95 7:22
تا خدا هست ... با نگاهت به خدا چتر شادی وا کن .. و بگو با دل خود که خداهست خدا هست هنوز ماه من غصه چرا آسمان را بنگر که هنوز بعد صدها شب و روز مثل آن روز نخست گرم و آبی و پر از مهر به ما می خندد...
【p】【a】【r】【y】【a】
29 فروردین 95 1:38
سلام ~~~~~~~~$$$$ ~~~~~~~~~~..$$**$$ ~~~~~~~~~...$$$**$$ ..دوست خوبم.. $$$~~~'$$ ~~~~~~~~$$$"~~~~$$ ~~~~~~~~$$$~~~~.$$ من آپمممم ~~$$~~~~..$$ ~~~~~~~~$$~~~~.$$$ یه ~~~~~~ $$~~~$$$$ ~~~~~~~~~$$$$$$$$ ~~سری~~~~$$$$$$$ ~~~~~~~.$$$$$$* ~میزنی~$$$$$$$" ~~~~.$$$$$$$.... ~~~$$$$$$"`$ ~~$$$$$*~~~$$ ~$$$$$~~~~~$$.$.. $$$$$~~~~$$$$$$$$$$. $$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$ $$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$ $$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$ 3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$ ~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$ ~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$ ~~~$$$$~~~~~~~$$~$$" ~~~~~$$*$$$$$$$$$" ~~~~~~~~~~````~$$ منتظرحضورسبزت هستم.'$ ~~~~~~~~..~~~~~~$$ ~.........~نظــــــــر~~~~$$ ~~~~~ســــــــــــتاره~~~$$ ~~~~~یـــــــادت نره~~~$$ ~~~~~~$$$$$"~~.$$ ~~~~~~~"*$$$$
عشق امیرحسین
2 اردیبهشت 95 13:25
چه نی نی نانازی فدات شم عزیزم لپاتو بخولم من/
مامانی
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم
❤ معصومه ❤
7 مرداد 95 16:27
ببخشید یه سوال دارم چجوری عکس پسرتون رو درون قالب گزاشتین ؟؟؟؟؟
مامانی
پاسخ
به وبلاگ www.frametoy.com برو اونجا هر قالبی خواستی هست