امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 31 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

قندو عسل مامان بابا

خدایا ازت خواهش میکنم تو این روز عزیز گرفتاریهارو رفع کن الهی آمین

گل پسرم شازده پسرم

1395/2/23 11:23
نویسنده : مامانی
419 بازدید
اشتراک گذاری

اولین غذا خوردنم که فرنی خوردم

 

 

یه روز جمعه با پدربزرگم اینارفته بودیم باغ یکی از فامیلامون

 

اونجا هم بعبعی تازه به دنیا اومده اون هی بع بع میکرد منم 

 

گریم میگرفت

 

 

تو راه هم که داشتیم میرفتیم گلهای زرد همه جارو پوشونده بودن

 

که خیلی قشنگ بود

 

 

وقتی دارم آب بازی میکنم

 

 

یه روز با عمه ام رفته بودیم ائل گولی

 

 

 

 

                       

 

وقتی دارم کتابمو نگاه میکنم

 

 

                     

 

 

میتونم با روروئکم قشنگ راه برم

 

 


 

پسندها (6)

نظرات (9)

مامان و سیماخاتون
25 اردیبهشت 95 15:10
الهی چه نی نی جون ماهی// خداحفظت کنه آقاکوچولو
مامانی
پاسخ
لطف دارید
مامان سما
9 خرداد 95 20:46
عزیزززززز دلم خداحفظش کنه.......یه بوس رولپای نازش....عزیزم
مامانی
پاسخ
مرسی مامان سما خدا پسرتو حفط کنه
مامان جونم
3 تیر 95 12:12
سلام خداپسرگلتون را حفظش کند
مامانی
پاسخ
خیلی ممنونم
خاله اعظم
23 تیر 95 16:13
آخه چه عکسای خوشگلی و چه آقا پسر خوشگلی مامانیش از طرف من هزار تا بوسش کن
مامانی
پاسخ
خیلی ممنونم خانومی
❤ معصومه ❤
1 مرداد 95 17:05
سلام لینکی لینکم کن به وبم هم سربزن خوشحال میشم
مامانی
پاسخ
خیلی ممنون لینکت کردمآبجی معصومه
دختر زمستونی
2 مرداد 95 17:09
آخه چه عکسای خوشگل و چه آقا پسره نازی/
مامانی
پاسخ
ممنونم سپاس
دختر زمستونی
2 مرداد 95 17:10
مامانی با افتخار شما و نی نی جون لینک شدید/
❤ معصومه ❤
7 مرداد 95 16:25
چه پسر خوشگلی خیلی ممنوم
مامان خانوم
19 مهر 95 14:47
به به چه اقای خوشکلیه این امیر علی! خدا حفظش کنه! و ایشالا کنار مامان و بابا یمهربونش سالم باشه راستی به من دخملی هم سر بزنید
مامانی
پاسخ
ممنونم سر زدم و نظر گذاشتم