امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 31 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

قندو عسل مامان بابا

خدایا ازت خواهش میکنم تو این روز عزیز گرفتاریهارو رفع کن الهی آمین

ادا واطوارهای 4 ماهگیم

1394/10/29 18:49
نویسنده : مامانی
506 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام دوست جونا میخوام از ادا واطوارهای 4ماهگیم براتون بگم دلغک

 

همیشه حواسم به مامانم هست خیلی مامان بابامو دوست دارم همیشه

 

با صدای مامانم آرامش میگیرم تو بغل مامانم همیشه راحتترم احساس امنیت میکنم 

 

وقتی مامانم میاد پیشم خودمومیکنم تا بغلم کنه مامانم بغلم میکنه وماچم میکنه

 

وقربون صدقم میره  وقتی از خواب بیدار میشم وقتی مامانم پیشم باشه خوشحال میشم و

 

میخندم وقتی هم نباشه گریه میکنم  وقتی مامانم به کارای خونه میرسه منم میخوام مامانمو ببینم

 

پاهامو زور میدم بالا سرم از بالش مییفته  میتونم مامانمو ببینم این عکسو مامانم از نمای پشت انداخته

 

 

 

اینم از نمای جلو

 

 

میتونم اسباب بازییام دستم بگیرم

 

 

 

وقتی دارم با بابام بازی میکنم بازم حواسم به مامانم هست

 

 

 

بعضی وقتا با خودم آواز میخونم سر وصدا میکنم وچون مامانم دوست نداره پستونک بخورم

 

یعنی اصلا خوب نیست انگشتمو میخورم

 

 

 

 

                        

 

پسندها (10)

نظرات (6)

نادیا و نرگس
2 بهمن 94 17:25
وای چ امیر علی آقا نازه ماشالله خدا حفظش کنه به وبم حتما سر بزن
مامانی
پاسخ
خیلی ممنونم لطف دارین
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
15 بهمن 94 9:44
سلام عزییزم نی نی تون خییلی نازه. ممنون از لطفتون.
مامانی
پاسخ
خواهش میکنم
♥سیما♥
18 بهمن 94 15:52
♥مامان جونی مهربون لینک شدید♥
مامانی
پاسخ
خیلی ممنونم منم شمارو لینک کردم
مامان و بابای مانی جون
19 بهمن 94 17:22
ماشاللهههههه خیلی نازیمخصوصا با اون لباس که طرح گاوه زیاد نپوشش چشم میشی راستی مانی جون میخاد تبادل لینک کنیم موافقی
مامانی
پاسخ
خواهش میکنم نینی شما هم نازهباشه
مامان سما
27 بهمن 94 19:25
عزیزم ...جام گل پسرتو بوس کن....چ نازه. خداحفظش کنه ....
مامانی
پاسخ
خواهش میکنم خدا حفظتون کنه
❤ معصومه ❤
7 مرداد 95 16:28
نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاز نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاز پسر